Δραστηριότητες

 

Οι κύριες δραστηριότητες των μελών του ΚΕΔΔ ΤΕΙ Κρήτης είναι: 

  • η εγκατάσταση νέων τμημάτων καλωδιακού συστήματος,  
  • η συντήρηση καλωδιακού συστήματος, ενεργών στοιχείων και λογισμικού,
  • η διαχείριση καλωδιακών κόμβων, ενεργών στοιχείων και εφαρμογών,
  • η παροχή δικτυακών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας,
  • η ανάπτυξη νέων προηγμένων υπηρεσιών δικτύου.

 

Αναλυτικότερα το ΚΕΔΔ:

  • καταγράφει συνεχώς την κατάσταση των ενεργών και παθητικών στοιχείων του δικτύου και των εξωτερικών συνδέσεων πρόσβασης στο διαδίκτυο,
  • αναλαμβάνει την εκπόνηση οικονομοτεχνικών μελετών σχεδιασμού, εγκατάστασης, λειτουργίας και αναβάθμισης/επέκτασης τηλεπικοινωνιακών δικτύων και δικτυακών υπηρεσιών, σύμφωνα με τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα,
  • παρεμβαίνει διορθωτικά σε περίπτωση βλαβών, όπου αυτό είναι δυνατόν, και ειδοποιεί με τυποποιημένες διαδικασίες τους φορείς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και τους προμηθευτές του εξοπλισμού του δικτύου,
  • επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του δικτύου δεδομένων-φωνής, συγκεντρώνει και αποστέλλει στους χρήστες, στατιστικά στοιχεία χρήσης και χρέωσης (σύμφωνα με τις σχετικές αποφάσεις της Διοίκησης του ΤΕΙ),
  • εκδίδει τηλεφωνικό κατάλογο των μελών της Κοινότητας (έντυπη και ηλεκτρονική μορφή) επαυξημένο με στοιχεία διευθύνσεών τους και στο δίκτυο δεδομένων (e-mail, www, κ.α.),
  • διασφαλίζει το απόρρητο των τηλεπικοινωνιών με τον εκμηδενισμό των δυνατοτήτων συνακρόασης, λόγω της ψηφιακής τεχνολογίας μετάδοσης φωνής,
  • οργανώνει και συντηρεί κεντρικές IP - υπηρεσίες (routing services, DNS services, Mail-services), καθώς και υπηρεσίες ηλεκτρονικής πληροφόρησης (WWW-services, News, anonymous FTP, Proxy services),
  • παρέχει υπηρεσίες απομακρυσμένης πρόσβασης των χρηστών στις υπηρεσίες του δικτύου δεδομένων και φωνής μέσω του επιλεγόμενου τηλεφωνικού δικτύου,
  • παρέχει στην κοινότητα υπηρεσίες τεχνικής βοήθειας και υποστήριξης (helpdesk) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των δικτύων,
  • εκδίδει οδηγούς χρήσης και ενημερωτικά δελτία σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες των δικτύων,
  • αναπτύσσει υπολογιστικά εργαλεία αυτοματοποίησης των διαδικασιών διαχείρισης, εφαρμογών Helpdesk και ασφαλείας των πόρων του δικτύου, όπου οι σχετικές ανάγκες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά και αποδοτικά με εμπορικά προϊόντα,
  • συμμετέχει σε προτάσεις έρευνας και ανάπτυξης και έργα πιλοτικής επίδειξης προηγμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.